Cum comand

Important! Se pot comanda la ECAS ELECTRO, atât produse care sunt în catalogul de produse on-line, cât și alte produse dorite de client și confirmate de un operator.  

Comandarea produselor la ECAS ELECTRO se poate face prin una din variantele:

  1. prin email: birou.vanzari@ecas.ro sau office@ecas.ro

  2. prin fax: 0212048130

  3. direct la sediul de lucru: Bucureşti, sector 2, Bd. Dimitrie Pompei nr.8, clădirea Feper parter

  4. on-line: necesită crearea sau existența unui cont personal,  

    Contul meu. Dacă nu aveți un cont, trebuie să dați clic pe Contul meu, apoi pe Înregistrare nouă și vă înregistrați completând formularul ÎNREGISTRARE UTILIZATOR NOU. Finalizarea înregistrării nu se face automat, ci de către un operator din firma ECAS ELECTRO în urma unei analize a datelor. Dacă datele sunt corecte și complete veți primi un email cu nume user și parolă. Important! Pentru o adresă de email se poate face numai un singur contCrearea unui cont, ca și analiza unei comenzi on-line se fac numai în intervalul programului de lucru: Luni -Vineri: 8h30 - 18h30, Sâmbătă - Duminică și sărbători legale: închis.
  5. Puteți comanda produse care nu sunt în catalogul on-line, folosind una din variantele 1, 2 sau 3, enumerate mai sus.

Produsele se vând persoanelor juridice şi fizice având cod de înregistrare fiscală. Oferta lunară de produse este informativă, iar preţurile nu conţin TVA.                

Preţurile se pot negocia în funcţie de cantităţi.

Informaţii se pot obţine la tel: 0212048100               

Programul operatorilor de lucru cu clienţii: Luni - Vineri: 8h30 – 18h30, Sâmbată –Duminică și sărbători legale: închis.

Întrebări legate de cumpărarea on-line:

Care sunt funcțiile de bază ale site-ului ECAS ELECTRO?

Căutarea în catalogul de produse folosind cuvinte cheie sau simbolurile produselor unui producător sau simbolurile folosite de ECAS ELECTRO sau numele producătorului.

Comandarea produselor direct din catalog adăugând ușor la o listă  produsele găsite. Lista se poate Parca (Salva) pentru operații viitoare (adăugări sau eliminări) sau se va finaliza prin Comandă. Se păstrează un timp limitat în serverul de la firma noastră.

Căutarea de produse și informarea  prin catalog despre produsele noi, sau pentru produsele care nu se recomandă în proiecte noi.

Istoric: lista cu produsele căutate și vizionate, istoricul  vânzărilor, istoricul facturilor dv.   

Care sunt etapele cumpărării online pe site-ul ECAS ELECTRO?

Pas 1. Trebuie sa deschideți cont la ECAS ELECTRO - acest cont este necesar pentru a putea parca liste de produse care nu s-au finalizat prin cumpărare și pentru reluarea procedurii de comandare și cumpărare, pentru urmărirea stadiului comenzilor și istoricul facturilor; contul se deschide din căsuța de conectare, secțiunea Contul meu, din colțul din dreapta sus, completând datele cerute pentru persoane fizice sau juridice. Veți primi un email cu un nume de utilizator (user) și o parolă (password). Le folosiți oricând vreți să vă conectați (login) la magazinul on-line și să intrați contul dvs. La finalizarea operațiilor dorite vă deconectați (logout). 

Pas 2. Adăugarea produselor în lista de produse selectate pentru a fi comandate, numită generic coș  - se poate naviga prin categoriile de produse, se pot vizualiza detalii și imagini despre fiecare produs în parte și se pot adaugă produsele dorite în coș.

Produsele se pot comanda online prin 2 variante:

-varianta de comandare rapidă (se știu codurile produselor, dar se poate apela oricând la căutare sau se poate aduce și lipi un rând sau un fișier sau poate lipi o listă)

-varianta de comandare din Catalog (se caută produse în catalogul care are 4 nivele: categorii, subcategorii, sub-subcategorii, fișa produsului din care se poate comanda cantitatea). Căutarea este ușurată dacă în fereastra din bara de sus la Căutare, pentru cod articol/cuvant cheie, veți folosi o bucată din codul unui produs și simbolul % (procent) pentru caractere sau șiruri de caractere pe care nu le știți precis. De ex. 1n% va afișa toate produsele care au codul începând cu 1n.

Pas 3. Finalizarea comenzii - poate fi efectuată din căsuța "Coș" apăsând butonul comandă care se va afișa conținutul coșului de produse, sau de pe bara de meniu orizontală, secțiunea "Coș" după care apăsați butonul finalizare comandă urmând stabilirea modalității de livrare și plată (vă rugăm să citiți cu atenție toate detaliile date despre livrare și plată).

Pas 4. Efectuarea plății. Plata se poate efectua prin una din modalitățile:

Ramburs (la livrarea coletului) - în momentul primirii produselor la adresa stabilită pentru livrare în comand - detaliile necesare pentru acest tip de plată le găsiți la rubrica plată și livrare

  • În avans - detaliile necesare pentru acest tip de plată le găsiți la rubrica plata și livrare.
  • Prin card bancar folosind serviciul EuPlătesc.ro oferit de către EuroPayment Services.
    Nu se acceptă cecuri sau bilete la ordin

Ce Email-uri cu mesaje primesc în diverse etape la cumpărării on-line?

Veți primi diverse mesaje care indică în ce stadiu se află comanda dvs.:

Mesaj 1: Înregistrarea comenzii

Mesaj 2: Procesarea comenzii

Mesaj 3: Expedierea coletului cu produse

Mesaj 4: Comanda a fost finalizată. 

Cum pot obține din site-ul  ECAS ELECTRO mai multe informații sau detalii tehnice despre un produs sau serviciu oferite?

Se intră la rubrica Contact, se completează formularul cu informațiile cerute, se trimite la ECAS ELECTRO și în cel mai scurt timp veți primi un răspuns prin email și/sau telefonic. 

Întrebări frecvente

1. De ce variază prețurile? R: Prețurile variază în funcție de cursul RON/EURO și RON/USD. Ele sunt stabile pe durata unei luni calendaristice. În cazuri excepționale, dacă cursul de schimb valutar are variații dramatice, se pot schimba prețurile pe intervale mai mici de o lună calendaristică. Factura va fi emisă la cursul calculat din ziua facturării. La livrări parțiale prețul se menține constant până la finalizarea livrării.

2. S-a comandat, dar se refuză primirea coletului, ce se va întâmplă? R: Dacă nu sunteți sigur că doriți un produs, vă rugăm să nu comandați!

Puteți vizualiza produse, puteți face o listă de cumpărături, o puteți parca lista pentru reluări ulterioare, dar nu finalizați comandarea dacă nu sunteți decis să cumpărați efectiv. Pentru dvs. o echipă de oameni muncește, consumă timp pentru a vă servi prompt, în timp ce alți cumpărători așteaptă.
Dacă solicitați o comandă și la primirea coletului îl refuzați, pe numele dvs. se va emite o factură reprezentând contravaloarea costurilor de transport dus-întors; factura de transport trebuie achitată în termen de 30 zile de la emitere, după care se vor percepe penalități de 0.5% pe zi din valoarea acesteia. După 60 zile factura de transport este înaintată către o firmă specializată în recuperarea creanțelor.

3. Am comandat eronat, ce fac? R: Este posibil ca un client nou, care vrea să învețe să comande, să facă o comandă din greșeală. Nu este nici o problemă. Se telefonează la ECAS ELECTRO  se ia contact cu un operator sau se lasă un mesaj la rubrica Contact și anulăm comanda, DAR NU MAI TÂRZIU DE 24 ORE!

4. Care este termenul de livrare? R: Livrarea produselor se poate efectua într-un interval de minimum 24 ore și maximum 30 de zile, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plată, termen de livrare, stocuri, prețuri); de obicei, dacă produsele aferente comenzii se afla în stocurile proprii, comanda se va livra în maximum 3 zile lucrătoare

În cazul în care un anume produs nu se află în stocurile noastre sau ale furnizorilor cu care colaborăm, produsul va fi importat special pentru dvs. și termenul specificat mai sus se poate schimba, dar noi vă vom informa asupra noului termen. Veți fi anunțat telefonic sau prin email de către operatorii noștri și se vor stabili de comun acord toate detaliile referitoare la comandă, printre care și plata în avans care este obligatorie pentru acest tip de comandă.

5. Ce probleme pot apărea în timp? R: Operatorii umani pot face erori, dar trebuie să fiți siguri că înțelegem și că acceptam criticile și sugestiile dvs. În felul acesta ne adaptăm și vor fi evitate erorile în viitor.
Un mesaj la rubrica contact sau la telefon ne ajută să înțelegem unde și ce operație nu a mers bine. Pentru acest lucru vă mulțumim. Astfel, câteva probleme ce pot apărea sunt:
- factura și garanția (la produsele care sunt însoțite de garanție), nu au fost trimise simultan cu produsele, deși erau întocmite corespunzător. 

- greșeli de imprimare ale documentelor. 

- întârzieri ale importurilor de produse de la furnizorii noștri, datorate transportatorilor, condițiilor meteo, cazuri de forță majoră, etc. 

- comenzi care au fost rătăcite pe parcurs de curier.

 Problemele vor fi remediate imediat ce apar sau au fost semnalate. 

 Clientul este cel mai important pentru noi, motiv pentru care reacționăm imediat la criticile și observațiile transmise de dvs. la  ECAS ELECTRO.

Înțelegem că, în momentul în care lansați o comandă, sunteți un client responsabil și total de acord cu cerințele pentru finalizarea acestei comenzi!

Mulțumim pentru înțelegere!