GARANȚIE ȘI RETURNARE PRODUSE

1. Site-ul www.ecas.ro, denumit și magazin on-line ECAS ELECTRO este proprietatea firmei ECAS ELECTRO ale cărei date de identificare sunt specificate în pagina “Despre ECAS”.
 

2. Ofertele ECAS ELECTRO și prețurile speciale sunt valabile un interval maxim specificat în site sau de un operator.

3. ECAS ELECTRO  nu poate garanta și nu își poate asuma răspunderea că informațiile prezentate pe site nu sunt afectate de erori, că sunt complete sau actualizate și că serviciile oferite prin acest site sunt accesibile fără întreruperi și fără erori. Vă rugăm să verificați corectitudinea specificațiilor pe site-ul producătorului produsului dorit, accesând un link aflat imediat sub specificații (dacă acesta este prezent) sau prin căutarea acestuia prin motorul de căutare Google. Firma ECAS ELECTRO  nu își asumă nici o responsabilitate pentru rezultatele aplicațiilor dvs. prin utilizarea produselor cumpărate, indiferent de domeniul de utilizare. 

4. Prețurile, ofertele, situația stocurilor, specificațiile și imaginile prezente pe site-ul ECAS ELECTRO pot fi schimbate fără o notificare prealabilă.

5. Toate produsele sunt însoțite de factura fiscală și certificatul de calitate și garanție (dacă este cazul). Unele produse au certificate de conformitate care se obțin prin descărcare din site-ul producătorului.

6. În anumite situații produsele pot fi returnate, cu condiția integrității acestora (lipsa de zgârieturi, fisuri, arsuri, etichete sau sigilii rupte sau orice alte defecte fizice), a integrității și prezenței tuturor ambalajelor, integrității și prezenței tuturor accesoriilor, dar nu mai târziu de 10 de zile lucrătoare de la data primirii produselor de la firma de curierat. Nu se pot returna consumabile (baterii, chimicale, spray-uri, lămpi, etc) sau produse care conțin consumabile. Nu se pot returna produse ce au fost desigilate.
  6.1. Cererile de returnare vor fi analizate și soluționate într-un termen de 30 de zile de la data depunerii actelor necesare la sediul ECAS ELECTRO.
  6.2. Cererea de returnare trebuie să cuprindă datele de identificare ale produsului și ale persoanei care l-a achiziționat. Pe lângă cerere, dosarul trebuie sa conțină factura în original, certificatul de garanție în original (dacă este cazul) cât și copie după cartea de identitate persoanei pe numele căreia a fost emisă factura.

7. Pierderea facturii sau a certificatului de garanție (dacă este cazul) poate duce la pierderea garanției. Ștergerea seriei (serial number sau S/N) parțială sau totală de pe produse duce la pierderea garanției.
ECAS ELECTRO  nu eliberează duplicate pentru certificatul de garanție.