Comandă acum și noi expediem imediat!

Comandă acum!

Comandarea produselor la  ECAS ELECTRO  se poate face prin una din variantele:               

  1. Prin email:  birou.vanzari@ecas.ro, office@ecas.ro
  2. Prin fax: 0212048130
  3. Direct la sediul de lucru: Bucureşti, sector 2, Bd. Dimitrie Pompei nr.8, Feper parter.
  4. on-line: crează Contul meu sau folosește contul deja creat. 
  5. Produsele care nu se găsesc în catalogul on-line, pot fi comandate folosind una din variantele 1, 2 sau 3 enumerate mai sus.

Produsele se vând persoanelor juridice şi fizice având cod de înregistrare fiscală. Oferta lunară de produse este informativă, iar preţurile nu conţin TVA.

Preţurile se pot negocia în funcţie de cantităţi.

Informaţii se pot obţine la tel: 0212048100               

Program de lucru cu clienţii: Luni - Vineri: 8h30 – 18h30,

Sâmbătă – Duminică și sărbători legale: închis.               

Transport şi livrare

Livrarea standard este metoda prin care veţi primi expedierea cu produsele plătite în avans sau cu plata la recepţia coletului, în 2-5 zile, funcţie de distanţa locaţiei de destinaţie. Preţul total include costul transportului şi eventual taxa de urgenţă. Dacă aveţi un contract de servicii cu noi, alegeţi o livrare standard. Vom trimite produsele din comanda dv. pe baza termenilor de transport prevăzuţi în acordul de servicii. Dacă preferaţi un serviciu de curierat anume, specificaţi în comandă. Pachetul ce a fost expediat va fi prevăzut cu un număr de urmărire.

Taxele de transport se bazează pe greutate, metoda de transport şi distanţă.

Termenul de livrare depinde de situaţia stocurilor astfel: 

- Produsele comandate şi existente în stoc la închiderea comenzii se expediază imediat, după stabilirea şi îndeplinirea tuturor detaliilor de facturare şi transport.

- Produse comandate anterior vor fi livrate în măsura în care acestea devin disponibile. Prin urmare, comanda dv. poate fi onorată prin una sau mai multe livrari. 

- Dacă nici un produs comandat nu este pe stoc, vom acţiona pentru a avea toate produsele disponibile la comanda dv. şi livrarea se va face într-o singură expediere.               

Întrebări frecvente

Ce este timpul de aducere al unui produs?

Nu sunt în stoc anumite produse din cauza dimensiunilor sau a cererii rare. Pentru aceste produse, vă informăm despre timpul tipic de aducere de la producător.

Ce înseamnă că o parte este comandă cu servire întârziată?

Ocazional, cererea pentru anumite părţi electronice este atât de mare încât lipsa la nivel de producător face ca şi noi sa fim temporar în incapacitatea de a le menţine în inventar. În această situaţie, vă vom informa asupra timpului de aşteptare pentru livrare şi oferta de substituţie sau alte obiecte similare, ca o alternativă. Nu se pot programa comenzi pe site-ul nostru.

Sunt disponibile toate produsele din ofertă?

Informaţiile din baza de date sunt pentru produsele electronice frecvent utilizate. În plus, faţă de produsele enumerate în baza noastră de date, avem acces la mai multe produse de la alţi producători. Dacă nu puteţi găsi produsul care aveţi nevoie pe site-ul nostru, trimiteţi un email şi noi vă putem ajuta să găsiţi produsul de care aveţi nevoie.

Ce tip de confirmare a comenzii voi primi? 

Vă vom trimite o confirmare - procesare comandă - la adresa email ce ne-a fost furnizată. Confirmarea comenzii va conţine numărul de ordine, lista produselor care le-aţi achiziţionat împreună cu preţurile şi cantităţile, adresele de livrare şi respectiv de facturare. Plata se face în avans sau la livrare.